Команда Liki24.com раніше вела облік клієнтів вручну, але зростанням кількості угод і задач зрозуміли, що потрібна CRM-система. Вони вибрали українську CRM NetHunt, яка допомогла автоматизувати процеси, централізувати дані та побудувати керовану воронку продажів. Результати включають єдину базу клієнтів, краще управління контрактами, зростання операційної ефективності та швидку аналітику. CRM дозволила цим змінам статися завдяки централізації даних, керованій воронці продажів, ефективному управлінню задачами, контролю оплат і аналітиці. Команда рекомендує не боятися змін, систематизувати процеси та вибирати українські продукти для підвищення ефективності.
Опублікувати у
Новини бізнесу
Як CRM-система автоматизує ваш бізнес: Кейс Liki24.com та NetHunt CRM
