Українські громадяни можуть втратити документи на нерухомість через різні обставини, такі як евакуація або зруйнування помешкання. Втім, якщо документ був виданий після 2013 року, відомості про нього зберігаються в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно (ДРРП), і можна отримати витяг з цього реєстру для подання на компенсацію чи розпорядження майном. Якщо документ був оформлений до 2013 року і відомості не були внесені до ДРРП, то потрібно звертатися до нотаріуса чи органу, що видав цей документ. У разі неможливості отримати дублікат, можна звернутися до суду. Судовий процес у таких справах зазвичай триває близько двох місяців і вимагає мінімального обсягу доказів для позитивного рішення. Також, втрата паспорта та військового квитка може стати проблемою, але їх можна відновити, звернувшись до відповідних органів і надавши необхідні документи.
Опублікувати у
Новини України
Втрачені під час війни документи: що робити, куди звертатися
Втрачені під час війни документи: що робити, куди звертатися Related
Опублікувати у
Відео
Санкції США та дефіцит бюджету: що відбувається з російською економікою | Іван Ус
Автор
admin
Опублікувати у
Відео
Готовність до дій в умовах блекаутів: Міністр внутрішніх справ відвідав Одещину
Автор
admin







