З середини серпня на YouTube спостерігається зниження кількості переглядів у відео авторів, що може становити майже удвічі менше, за даними 9to5Google. Хоча компанія Google не надала офіційного підтвердження, аналітичні дані та непрямі заяви вказують на те, що причиною можуть бути блокувальники реклами. Деякі ютубери зауважили, що перегляди з мобільних пристроїв залишаються стабільними, але з комп’ютерів впали майже на 50%. Канали, де багато глядачів використовують блокувальники реклами, особливо відчувають це зниження трафіку. Компанія відкинула версії про вплив нових інструментів перевірки віку на базі штучного інтелекту. Незважаючи на падіння переглядів, доходи від реклами залишаються незмінними, що може свідчити про те, що система не рахує перегляди з комп’ютерів, де блокувальники поширені найбільше. YouTube також заявив про вплив блокувальників на точність статистики.
Опублікувати у
Технології
YouTube перестав враховувати перегляди з блокувальниками реклами

Related
Опублікувати у
Новини світу
Трамп навмисно висуває ЄС складні вимоги, аби не карати РФ санкціями – WSJ
Автор
admin