Останнім часом месенджери стали основним засобом спілкування між компаніями та споживачами, замінюючи традиційні соціальні мережі. За директором компанії Casino.ua Олександром Бабенко, користувачі проводять все більше часу у чатах, де швидше взаємодіють з бізнесом. Платформи, такі як Telegram, WhatsApp і Viber, вже стали основними для продажу продуктів та формування спільнот. Бренди використовують месенджери для показу турботи про клієнтів та створення ексклюзивного контенту. Ці інструменти можуть навіть замінити e-mail-маркетинг та соціальні мережі у майбутньому.
                            Опублікувати у
                        Новини бізнесу        
                Месенджери змінили класичні канали взаємодії бізнесу з клієнтами – експерт
            Месенджери змінили класичні канали взаємодії бізнесу з клієнтами - експерт        Related
                            Опублікувати у
                        Новини спорту        
                                                                IEM Chengdu 2025: NaVi вибули з турніру, програвши вирішальний матч Heroic
                                        
                            
                    
                                                
                            
                    Автор                
            
                                        
                            
                    admin                
                    
                                                                    
                        






