Останнім часом месенджери стали основним засобом спілкування між компаніями та споживачами, замінюючи традиційні соціальні мережі. За директором компанії Casino.ua Олександром Бабенко, користувачі проводять все більше часу у чатах, де швидше взаємодіють з бізнесом. Платформи, такі як Telegram, WhatsApp і Viber, вже стали основними для продажу продуктів та формування спільнот. Бренди використовують месенджери для показу турботи про клієнтів та створення ексклюзивного контенту. Ці інструменти можуть навіть замінити e-mail-маркетинг та соціальні мережі у майбутньому.
Опублікувати у
Новини бізнесу
Месенджери змінили класичні канали взаємодії бізнесу з клієнтами – експерт

Related
Опублікувати у
Новини України
Італійка не дала Світоліній перемогти в півфіналі Кубка Біллі Джин Кінг
Автор
admin