Suzuki представила новий логотип уперше за понад 20 років

Авто новини - Suzuki представила новий логотип уперше за понад 20 років Suzuki представила новий логотип уперше за понад 20 років

Японський автовиробник Suzuki представив оновлений фірмовий знак, який був змінений вперше з 2003 року. Знак зберіг свою іконічну форму літери “S”, але отримав новий вигляд: став плоскішим з тонкими контурами по краях і в яскравому сріблястому кольорі, що нагадує матовий алюміній. Відмінності від попереднього логотипу включають вибуття хромованого 3D-оформлення. Представники компанії пояснили, що таке оновлення відповідає вимогам сучасності, адже новий дизайн логотипу краще виглядає в цифровому середовищі і на екранах смартфонів, а також є більш екологічним у виробництві. Президент Suzuki Тосіхіро Сузукі зазначив, що новий знак відображає прагнення компанії бачити свої продукти очима клієнтів і створювати для них цінність, а також готовність приймати виклики нової епохи. Оновлений логотип буде спочатку представлений на концепт-карах на виставці Japan Mobility Show 30 жовтня 2025 року, а потім буде поступово впроваджений в усі серійні моделі бренду. Зберігаючи незмінні пропорції, нову емблему можна буде встановити навіть на вже існуючі автомобілі без необхідності оновлення дизайну.