Нідерландська авіакомпанія KLM повідомила про витік персональних даних своїх клієнтів, таких як імена та контактна інформація. Проте вдалося уникнути викрадення конфіденційної інформації. Виявлено, що витік стався через несанкціонований доступ до зовнішньої платформи, що використовується KLM та Air France для обслуговування клієнтів. Компанія оперативно зупинила доступ та вжила заходів для запобігання подібним інцидентам у майбутньому. Не було зламано внутрішніх систем Air France і KLM, і жодні чутливі дані не були вкрадені. KLM сповістила національний орган із захисту персональних даних про цей витік. Клієнтам рекомендується бути обережними із підозрілими листами та дзвінками.
Опублікувати у
Новини бізнесу
Авіакомпанія KLM попередила про витік даних клієнтів через кібератаку

Related
Опублікувати у
Новини України
У РФ заявили про удар-провокацію перед зустріччю на Алясці
Автор
admin