У практичній діяльності часто виникають проблеми з передачею інформації між відділами, дублюванням завдань та втратою відповідальності. Щоб вирішити ці питання, команда RozetkaPay вирішила використовувати CRM-систему NetHunt, яка дозволила автоматизувати обробку заявок і скоротити час на їх обробку до 1 години. CRM допомагає уникнути інформаційних розривів, синхронізувати дії між відділами та покращити міжвідділову співпрацю. Ключові переваги використання CRM включають єдину картку клієнта, прозорість комунікацій, візуалізовану воронку та чітке визначення відповідальних і задач. Результатом впровадження CRM стало покращення ефективності роботи команди та можливість масштабування бізнесу без стресу.
Опублікувати у
Новини бізнесу
CRM як інструмент злагодженої роботи відділів: кейс RozetkaPay та NetHunt

Related
Опублікувати у
Новини світу
Росія посилює ППО в Криму, “жертвуючи” своїми регіонами – ВМС
Автор
admin