Українські компанії та ЗМІ використовують push-сповіщення для оперативного інформування населення під час війни. Цей канал комунікації також активно використовується приватними компаніями, які відправляють користувачам акції, знижки та інші важливі оновлення. Push-сповіщення дозволяють персоналізувати комунікацію та надсилати повідомлення навіть тоді, коли користувач не в мережі. Для ефективного використання push-сповіщень важливо враховувати оптимальний час надсилання, короткий та зрозумілий текст, персоналізацію та тестування контенту. Компанія Reacheffect надає можливості для налаштування кампаній з push-рекламою, а також аналізує ефективність рекламних кампаній в реальному часі.
Опублікувати у
Новини бізнесу
Ефективний канал комунікації: роль push-сповіщень для бізнесу
Ефективний канал комунікації: роль push-сповіщень для бізнесу Related
Опублікувати у
Відео
Безпека шкіл посилюється: МВС отримало нове обладнання від міжнародних партнерів
Автор
admin
Опублікувати у
Новини України
Під Гуляйполем росіяни у цивільному намагались пробратися у тил ЗСУ
Автор
admin







