Ефективний канал комунікації: роль push-сповіщень для бізнесу

Новини бізнесу - Ефективний канал комунікації: роль push-сповіщень для бізнесу Ефективний канал комунікації: роль push-сповіщень для бізнесу

Українські компанії та ЗМІ використовують push-сповіщення для оперативного інформування населення під час війни. Цей канал комунікації також активно використовується приватними компаніями, які відправляють користувачам акції, знижки та інші важливі оновлення. Push-сповіщення дозволяють персоналізувати комунікацію та надсилати повідомлення навіть тоді, коли користувач не в мережі. Для ефективного використання push-сповіщень важливо враховувати оптимальний час надсилання, короткий та зрозумілий текст, персоналізацію та тестування контенту. Компанія Reacheffect надає можливості для налаштування кампаній з push-рекламою, а також аналізує ефективність рекламних кампаній в реальному часі.