Китайський автовиробник Deepal, який є підбрендом компанії Changan, опинився у центрі скандалу через відправлення рекламних повідомлень без згоди власників через мультимедійну систему в автомобілях. Близько 480 тисяч користувачів отримали рекламу про знижку на модель S09. Після цього соцмережі засипали компанію критикою за порушення приватності та нешанування власників. Deepal вибачився перед клієнтами, пояснивши, що хотів повідомити про знижку, про яку багато хто не знав. Генеральний директор також особисто вибачився і визнав помилку у виборі каналу для реклами.
Опублікувати у
Авто новини
Китайський автовиробник розлютив власників авто рекламою в салоні

Related
Опублікувати у
Новини спорту
Камбосос назвав причину, через яку він не зміг перемогти Гітчінса
Автор
admin
Опублікувати у
Новини світу
ГУР атакувало підстанцію в Калінінграді, знеструмили об’єкти ВПК – ЗМІ
Автор
admin
Опублікувати у
Новини світу
ГУР атакувало підстанцію в Калінінграді, знеструмлено об’єкти ВПК – ЗМІ
Автор
admin