Китайський автовиробник Deepal, який є підбрендом компанії Changan, опинився у центрі скандалу через відправлення рекламних повідомлень без згоди власників через мультимедійну систему в автомобілях. Близько 480 тисяч користувачів отримали рекламу про знижку на модель S09. Після цього соцмережі засипали компанію критикою за порушення приватності та нешанування власників. Deepal вибачився перед клієнтами, пояснивши, що хотів повідомити про знижку, про яку багато хто не знав. Генеральний директор також особисто вибачився і визнав помилку у виборі каналу для реклами.
Опублікувати у
Авто новини
Китайський автовиробник розлютив власників авто рекламою в салоні
Китайський автовиробник розлютив власників авто рекламою в салоні Related
Опублікувати у
Новини бізнесу
Nvidia стала першою компанією у світі з капіталізацією $5 трлн
Автор
admin
Опублікувати у
Новини України
За ексзаступника голови Верховного суду Львова внесли 20 млн застави
Автор
admin







