Два фільми – “Ліло і Стіч” та “Місія неможлива: Фінальна розплата” – успішно стартували в світовому кінопрокаті. “Ліло і Стіч” зібрав $183 мільйони, хоча його витрати на виробництво та маркетинг склали близько $200 мільйонів. Фільм має потенціал вийти в плюс завдяки популярності серед сімейного глядача. З іншого боку, “Місія неможлива: Фінальна розплата” зібрала $190 мільйонів лише за перші дні. Проте витрати на її виробництво становлять більше $400 мільйонів, що значно перевищує попередні частини. Незважаючи на це, фільм показав найкращий старт у своїй історії, трохи обігнавши попередню частину “Місії: Наслідки” з її $61 мільйоном у США.
Опублікувати у
Новини культури
Ліло і Стіч випереджає Місію неможливу за касовими зборами

Related
Опублікувати у
Новини світу
15 країн разом із Францією готові визнати державність Палестини
Автор
admin
Опублікувати у
Новини світу
Волгоград атакували безпілотники: палає залізниця, введено план Килим
Автор
admin