Два фільми – “Ліло і Стіч” та “Місія неможлива: Фінальна розплата” – успішно стартували в світовому кінопрокаті. “Ліло і Стіч” зібрав $183 мільйони, хоча його витрати на виробництво та маркетинг склали близько $200 мільйонів. Фільм має потенціал вийти в плюс завдяки популярності серед сімейного глядача. З іншого боку, “Місія неможлива: Фінальна розплата” зібрала $190 мільйонів лише за перші дні. Проте витрати на її виробництво становлять більше $400 мільйонів, що значно перевищує попередні частини. Незважаючи на це, фільм показав найкращий старт у своїй історії, трохи обігнавши попередню частину “Місії: Наслідки” з її $61 мільйоном у США.
Опублікувати у
Новини культури
Ліло і Стіч випереджає Місію неможливу за касовими зборами

Related
Опублікувати у
Новини світу
Сирія, Йорданія та Ірак закрили авіапростір на тлі атак Ірану на Ізраїль
Автор
admin
Опублікувати у
Відео
Від фотографа до командира артилерії – шлях воїна та секрети лідерства | Герої
Автор
admin