Meta і Spotify об’єднуються для лобіювання проти Apple і Google у США

Новини бізнесу - Meta і Spotify об'єднуються для лобіювання проти Apple і Google у США Meta і Spotify об'єднуються для лобіювання проти Apple і Google у США

Декілька великих технологічних компаній, включаючи Meta, Spotify, Match Group та інші, оголосили про створення лобістської коаліції в США, яка має на меті протистояти впливу Apple та Google на мобільний ринок. Ця ініціатива під назвою Coalition for a Competitive Mobile Experience виникла через тиск законодавців щодо необхідності верифікації віку користувачів мобільних додатків, особливо неповнолітніх.
Коаліція планує боротися з домінуванням платформ iOS і Android, які, на думку учасників, ущемлюють сторонні додатки, сервіси та апаратне забезпечення. Вони планують впливати на рішення на рівні штатів і федерального уряду США, а також підтримувати Міністерство юстиції у судових справах проти Apple та Google.
Учасники коаліції, такі як Garmin, підкреслюють, що їхні продукти мають працювати без обмежень на платформах Apple і Google. Деякі розробники додатків, як Meta та Snap Inc., вважають, що відповідальність за перевірку віку користувачів повинні нести самі платформи, а не розробники.
Після прийняття закону в Юті, який вимагає перевірки віку користувачів перед завантаженням додатків неповнолітніми, питання цієї теми стало особливо актуальним. Подібні ініціативи готуються до розгляду в Конгресі. Поки Apple та Alphabet не коментують створення коаліції, але експерти вважають, що ця нова лобістська сила може значно вплинути на політику щодо цифрових прав, захисту дітей та конкурентного середовища у мобільній індустрії.