Ректор Київського університету культури Михайло Поплавський провів майстер-клас, де обговорював розвиток українського контенту в інтернеті. Він підкреслив важливість популяризації українських проєктів та культурних цінностей через соціальні мережі, які стали важливим інструментом комунікації в сучасному світі. Поплавський поділився прикладами успішних проєктів, які набрали популярність в Інтернеті, і підкреслив, що створення власного бренду є ключем до успіху в медіа-індустрії. Він також зазначив, що аудиторія, підписники і увага стали новою валютою в сучасному світі.
Опублікувати у
Новини культури
Поплавський розповів, як будувати український бренд в соціальних мережах

Related
Опублікувати у
Новини бізнесу
Samsung скасовує Galaxy S26 Edge через слабкі продажі попередника – ЗМІ
Автор
admin
Опублікувати у
Новини України
Прив’язав собаку та тягнув за авто: власнику загрожує до восьми років
Автор
admin