Компанія Karpatia, яка допомагає створювати персоналізовані страхові програми для команд, вирішила перейти від ведення даних в Airtable до використання CRM-системи NetHunt CRM. Перехід був поступовим, але результативним. Завдяки цьому компанія отримала можливість краще управляти даними, покращила конверсію та стабілізувала процеси роботи з клієнтами. Інтеграція CRM дозволила автоматизувати багато процесів, зменшити помилки та покращити аналітику. Тепер уся команда Karpatia працює в одній системі, що дозволяє швидше та ефективніше виконувати завдання. Компанія вважає, що CRM – це не просто інструмент, а фундамент їх бізнесу, який полегшує роботу та підвищує ефективність.
Опублікувати у
Новини бізнесу
Як Karpatia перевела 95 % бізнесу в NetHunt CRM і яких результатів досягла

Related
Опублікувати у
Новини світу
КНДР забезпечує РФ половиною боєприпасів – посол Південної Кореї
Автор
admin
Опублікувати у
Відео
🔴 Килим 1| Чемпіонат України з вільної боротьби (U15)| День #1| Хмельницький-2025
Автор
admin