Після 24 лютого багато компаній вирішили перейти на українське програмне забезпечення, щоб підтримати вітчизняних розробників та отримати сучасні рішення. Одна з таких компаній — Uklon, яка швидко адаптувалася до нових умов, перенесла свою базу даних і налаштувала CRM під свої потреби. Uklon пропонує не лише послуги таксі, але й доставку та корпоративні перевезення. Вони успішно впровадили сервіс Uklon Delivery, який допомагає бізнесу організувати доставку, та використовують українську CRM-систему NetHunt для управління своїми проєктами. Міграція на нову CRM-систему була складною, але успішною завдяки швидкій роботі команди та можливості самостійно налаштовувати автоматизації без залучення розробників. Компанія також інтегрувала CRM з внутрішньою системою, що дозволяє вчасно виявляти негативні тренди та підтримувати високий рівень обслуговування клієнтів. Результати впровадження CRM виявилися дуже успішними, зокрема в скороченні циклу угод, зменшенні ризику відтоку клієнтів та оновленні бази даних в реальному часі. Керівник Uklon Delivery Ростислав Черніков ділиться трема порадами щодо використання CRM: обирати українське ПЗ, не відкладати впровадження CRM та інтегрувати її з усіма внутрішніми системами компанії. Uklon успішно показав, що перехід на українське програмне забезпечення можливий навіть для великих компаній і приносить багато переваг у вигляді підвищення ефективності та оптимізації бізнес-процесів.
Опублікувати у
Новини бізнесу
Як Uklon автоматизували свій бізнес з NetHunt CRM

Related
Опублікувати у
Відео
🔴 Килим 2| Чемпіонат України з вільної боротьби (U15)| День #2| Хмельницький-2025
Автор
admin
Опублікувати у
Відео
🔴 Килим 1| Чемпіонат України з вільної боротьби (U15)| День #2| Хмельницький-2025
Автор
admin
Опублікувати у
Відео
🔴 Килим 3| Чемпіонат України з вільної боротьби (U15)| День #2| Хмельницький-2025
Автор
admin