У компанії Zakaz.ua виникла проблема з управлінням даними та стратегічними рішеннями в B2B-сегменті з довгим циклом угод. Різні фрагментовані дані про клієнтів, комунікації та угоди ускладнювали процеси роботи. Для вирішення цієї проблеми команда вирішила впровадити українську CRM-систему NetHunt CRM. Це дозволило централізувати всі дані, відстежувати історію взаємодій з клієнтами, автоматизувати звітність та контроль над роботою команди. Автоматизовані звіти дозволили аналізувати ключові показники ефективності, оптимізувати маркетингові стратегії та прискорити цикл продажів. Результатом стало покращення роботи відділу по роботі з брендами, збільшення ефективності та можливість ухвалювати стратегічні рішення на основі даних.
Опублікувати у
Новини бізнесу
Як Zakaz.ua покращили звітність в NetHunt CRM

Related
Опублікувати у
Новини світу
95-річний американець встановив рекорд, діставшись Північного полюса
Автор
admin
Опублікувати у
Новини світу
Українські полярники показали косаток біля станції Академік Вернадський
Автор
admin
Опублікувати у
Технології
NASA показало знімок зоряного скупчення у Великій Магеллановій Хмарі
Автор
admin